Author Topic: SÅ er der tilbud på skruer !!!  (Read 153 times)

Offline Drol

• NVM group
SÅ er der tilbud på skruer !!!
« on: June 18, 2011, 10:29:11 AM »
I min iver efter at få min '86er model på gaden (og nej her er ikke tale pædofile Fritzl-tendenser ??? ) så har jeg nu aftalt med Mjølner at få "dyret" bragt ud på hans "hospital" så den kan blive diagnosticeret og forhåbenligt kureret  :thumbs:
Jeg er imidlertid selv KRAFTIGT arbejdsfixeret i kommende uge, men skulle landet ligge således at man/du kunne finde det lærerigt at deltage eller se hvordan man skifter en kobling ... ::) ... så bør dette nok koordineres med Dr. med. (egen mc) Mjølner som jo ligger inde med patienten.
Evt. bevislig deltagelse vil naturligvist blive rigeligt belønnet med mine første fødte, de halve kongeriger og gyldne grønne skove.

Endleigt et STOR til-KÆMPE-lykke med Chr. og hans hele 32 uskyldig år i dag  :happyb:

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
Sv: SÅ er der tilbud på skruer !!!
« Reply #1 on: June 18, 2011, 11:59:28 AM »
;D ;D
Hej Drol:
Hvis nogen kan, så er det Mjølner, dog skal han helst have selvskab, det tiltaler hans feminine side

8) 8) 8)
///
Magmax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #2 on: June 18, 2011, 07:34:04 PM »
Ja, ham Mjølner er guld værd.

Men husk nu at læse på lektien (Vmax workshop manual), han kan godt finde på at høre dig i stoffet som en anden gammel skolelærer, selvom du ikke har været med.  >:D

Giv endelig besked hvis jeg kan hjælpe med til noget (kigge på, kommentere, drikke kaffe eller andet ubrugeligt)

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
« Reply #3 on: June 18, 2011, 08:30:52 PM »
ja jeg er også på men kun hvis den skal males :D :D :D :D :D :D :D mvh spider 8) 8) 8) 8) 8)

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #4 on: June 20, 2011, 05:56:43 AM »
Nåeeee

Claus og jeg sparkede lidt dæk på Drollerten efter Kobberbryllupet:

Batteri skal skiftes nyt Odysse bestilt og monteret :not:
Bremsecalibre skal motioneres og have silicone ved stempler, bakker udskiftes bag, ny bremsevæske :not:
Koblings slavecylinder utæt, repsæt til primær og sekundær cylinder bestilt, skal skiftes, ny koblingsvæske  :not:
Tændrør og tændkabler skiftes, tændrør bestilt og monteret :not:
Der skal trækkes en ekstra stel fra regulator og til batteri :not:
Olie tjekkes :not:
Kølervæske skiftes :not:
Forgaffel (Olie skiftes) og svingarm efterspændes (Olie skiftes på Final gear)  :not:
Udstødnings system monteres når det ellers bliver frigivet af PostSatan, ellers har vi fundet et andet sæt som kan monteres midlertidigt i Soltaus garage  :not:
Centralstøtteben monteres, er gjort :not:
Kaburatore justeres mm. Nødløsning Flatslide monteret de gamle kaburatore var et kapitel for sig selv  :not:
Måske et sæt nye dæk. bliver bestilt i morgen  :not:
Alt sat i blød i VD40 :not: :not: :not:
Oggg hvad vi så ellers finder, Bagskærm skruet fast, Benzin filter udskiftet det gamle afleveret til miljøkontrollen, låse smurt, de rigtige blinklys monteret bag, diverse el repareret i lygtehus, lygtehus lukket og fyldt med byggeskum o0 :police:
Nummerplade på og wupti
Hvanor gør vi det, vi har gjort det :not: :not: :not:

Nu har den været startet :thumbs: :thumbs: køre dog kun med fuld Sjoker eller fuld gassss bh1 bh1

:thumbs:
« Last Edit: June 21, 2011, 11:57:46 PM by Mjølner »
Mjølner

Offline Christian Jepsen

• NVM group
« Reply #5 on: June 20, 2011, 09:29:23 PM »
jeg er frisk på at skrue på mandag næste uge hvis andre kan der... :P

mangler du ikke noget under tændrør og tændkabler Mjølner  ;D hvis man nu lige går dine egne erfaringen igennem... :lips:
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #6 on: June 20, 2011, 09:43:29 PM »
Jeg har lige bestilt en masse dele hjem til den i dag.
Hold kæft det bliver en fed ombygning  :o :o
Og dyr......det bliver den godt nok osse.  :P :P

Fedt at få frie hænder.

Tak Drol, det er ikke så tit Mjølner og jeg får lov til at flippe så meget ud  :not:

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #7 on: June 21, 2011, 11:54:23 PM »
Øheeeeee hvis der er nogen der møder en Drollert og tror de trækker fra den..........Et godt råd........Tænk jer om........Claus og mig griner helt om i nakken :D :D :D helt ærligt ved vi ikke lige hvad der er gået galt, hane på i 1. alt lydser rødt og svisken Droller bare derudaf med et fedt bundtræk, men kombinationen af kærlighed og monterede dele gør nok udfaldet 8) 8) 8) i morgen skal den have nye dæk men der da lige noooooget vi skal prøve inden ;D ;D ;D ;D og nej Christian du skal ikke komme og hjælpe vi kan godt selv :o :o :o :o
Mjølner

Offline Freja

« Reply #8 on: June 22, 2011, 06:16:11 AM »

Det er altså synd for Christian, jeg syntes altså at I skal invitere ham til byggemøde, det er trods alt ham der har fundet på navnet til vores lille Drollert........ :-*

Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #9 on: June 22, 2011, 08:25:11 AM »
Nix 8) 8) den køre forøvrigt så stærkt at spedometerkablet knækkede :-* :-* :D
Mjølner