Author Topic: EFI  (Read 1100 times)

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
EFI
« on: December 23, 2010, 05:18:20 PM »
Hvis der er nogen der har lyst er der mulighed for at være med til at montere EFI på Mjølner, han havner i dokken over årsskiftet og jeg begynder at fjerne det der ikke skal bruges igen.........og så går det løs 202 BHK, hvis jeg ellers ikke smadredre motoren fatalt siste år i Norge  :-\
Mjølner

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
Sv: EFI
« Reply #1 on: December 24, 2010, 08:35:43 AM »
Jeg tager gerne thermobukserne på og giver lidt åndelig assistance med min tilstedeværelse.
Jeg kommenterer gerne og kommer med gode råd, men jeg vil altså ikke have beskidte fingre  :laugh:

Og så skal jeg jo lige lure af hvordan EFI systemet er skruet sammen, så jeg kan få lavet mit eget færdigt.

Du er jo også vores allesammens K.O.K. så du har jo helt sikkert styr på det  ;D

Soltau

4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Henrikmax

• Road Captain
« Reply #2 on: December 24, 2010, 11:00:23 AM »
Meget spændende med de der EFI projekter og krydser fingre for det kommer at fungerer 100%, så kan man måske regne med  at der er nogle der kan hænge på, når jeg gir' den gas.

Henrikmax  :box1:

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #3 on: December 25, 2010, 09:26:49 AM »
 :P :P :P Jaahh lad os formobse den overpyntede knallert, hvornår starter projektet mere eksakt ?

///
 Magmax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #4 on: December 28, 2010, 10:27:39 AM »
MAGMAX jeg kommer i tanke om at jeg heller må anskaffe 10-20 ruller gaffatape, så kan jeg afsikre dig op ad en pæl :P :-\ :shoot: :sw: :cat: :cat: :resp: :resp:
Mjølner

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #5 on: February 18, 2011, 06:29:47 PM »
Sååå er der en pakke der nærmer sig :thumbs:

Date/time City Status
16.02.11 16:48 Hours  DE  The shipment has been posted by the sender at the retail outlet  
17.02.11 20:08 Hours  Köln, DE  The international shipment has been processed in the parcel center of origin  
18.02.11 05:22 Hours  Hamburg, DE  The international shipment has been processed in the export parcel center  
18.02.11 05:50 Hours  Hamburg, DE  The shipment is being transported to the destination country  
18.02.11 15:49 Hours  --  The shipment has arrived in the destination country  

Det er sgu da lige før den kan være her til i morgen....... :D

« Last Edit: February 19, 2011, 06:21:41 PM by Mjølner »
Mjølner

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #6 on: February 19, 2011, 06:21:51 PM »
Hmmm.

Er der nogen der har prøvet at stille ventiler? vi er jo nærmest nået så langt at de er det sidste der er tilbage.... :-\ :-\ :-\ :-\
Nej faktisk kunne det være fedt hvis der var en skruenisse der lige gad være støttepædago mens vi tjekkede dem.
Mjølner

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #7 on: February 19, 2011, 08:51:25 PM »
 :-[ :-[ :-[ :o
Jeg har jo en splittet motor, så hvis jeg skal tage lidt brikker med imorgen så sig til

///
Magnax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #8 on: February 20, 2011, 08:37:51 AM »
Nej det er ikke nødvendigt, jeg køre jo med overstørrelser, i første omgang skal jeg bare have overblik over hvad der sidder hvor eller såååån ::) men tak for tanken
Mjølner

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #9 on: February 20, 2011, 02:27:57 PM »
:P :P
Ja og tak for idag, Øl etc. jeg tester benzin pumpe næste week-end, Håber alle de ideer og løsninger vi fremtænkte med vores 2 bit processorer, udmunder i et frydefuldt forhold til Mjølner.

///
Magmax

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #10 on: February 21, 2011, 10:43:02 PM »
Det er da rart at høre at Magmax endelig har fået nogle brikker at rykke rundt med  :laugh:

Tak for endnu en hyggelig aften med dit nye legetøj, Mjølner.
Og tak for den fine tegning du har lavet til mig.

Soltau

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #11 on: February 21, 2011, 11:01:01 PM »
Ja...Far har fået Pakke :D :D :D Soltau og jeg har gået og hyggeslikket  :P :P :P en times tid, det ser faktisk ikke så svært ud når man bare lige finder ud af hvor 7-8000 ledninger skal sidde :-\ :lips: :'( >:D :-[ men som altid, det går jo sikkert med venners hjælp, og jo tak for i aften det var rigtigt hyggeligt.
Mjølner

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #12 on: February 21, 2011, 11:07:54 PM »
Ja...Far har fået Pakke :D :D :D Soltau og jeg har gået og hyggeslikket  :P :P :P en times tid

Hvis jeg ikke havde været der, ville det give en helt forkert mening  :-*

Soltau

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #13 on: February 22, 2011, 06:41:38 AM »
:'( :'(
Ja det lyder Fa.... uappetitligt, Mennn det siges at der ikke er noget so kærlighed mellem mænd

///
Magmax

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #14 on: February 22, 2011, 12:50:27 PM »
Til orintering bores, skrues og bandes der i hele den kommende wekend i garagen, jeg regner med at være færdig med højtrykspumpen i benzin tamken i morgen aften.
Mjølner