....jeg har set min cykel et sted i garagen ??? ??? ??? ??? men jeg ved da hvad jeg skal lave..........
Min bugspoiler blev ødelagt til NVM 2010 i Norge, tyk Kone eller nok nærmere et stykke meget dårlig vej, så glasfiber rep. en del maling (Midgårs ormen er revnet det bliver Loke nok ked af...) og vupti den er så pling igen.
Ellers er projektet med full blown EFI ikke skrinlagt, lige nu er det dog "tiden" der skal findes ca. 30K men det er da på vej mangler kun 29

så der justeres alt hvad der kan på uret.
Og jo jeg har da gjort noget der er gratis, adskilt alle kontakter og stik smurt dem med fedt, efter de var renset af med fars glasbørste....også skade efter NVM.
Ja sådan går det altså når man køre i lortevejr og ikke bare stiller sit barn i garagen uden at køre på det.
Oggg jo service på forgaflen, olie, kronrørs lejer, bremser renset og kontroleret.
Oggg til den anden ende (bagsvinger) jeg slås stadig lidt med min kardan men håber jeg kan justere mig ud af det over en wekkend...
Oggg så finder jeg sikkert noget andet der liiige skal ordnes når jeg skal have lidt garage fri fra Konen min......