Author Topic: Bakke- åbning  (Read 667 times)

Offline Christian Jepsen

• NVM group
Sv: Bakke- åbning
« Reply #15 on: March 25, 2010, 07:32:46 AM »
ses i aften 17.30... glæder mig.
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Freja

« Reply #16 on: March 25, 2010, 10:53:19 AM »
Hej med jer,

Vi9 ses i aften, husk lange varme rør  :D

Knus fra Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #17 on: March 25, 2010, 10:56:04 PM »
Tak til alle for en hyggelig aften, og også til alle de dejlige menesker fra turklubben som havde foranlediget et fantastisk arrengement, det er sgu første gang jeg har været på Bakken og sat mig til et bestildt bord til over 30, var der nogen der så den stegte Flæsk ;) ;) ;)
Mjølner

Offline Freja

« Reply #18 on: March 26, 2010, 07:08:26 AM »

Godmorgen derude,
Tusind tak for en rigtig hyggelig Bakkeåbning, vejret havde inspireret rigtig mange til at deltage så der var stort set udsolgt på P-Pladsen da kl. var 20:30. Helt fantastisk med alle de glade tohjulede.
Tak til Turklubben for fællesspisningen, det bar bare lækkert. Hyggeligt spisested og super mad. Der blev karmmet os snakket i flere timer.
Vi glæder os til at møde jer igen til forårets arrangementer.

Stor hilsen fra Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #19 on: March 26, 2010, 07:50:00 AM »
Hejsa allesammen, tak for en hyggelig aften med glade mc-ister og dejlig stegt flæsk....godt nok en lidt kold aften men hyggeligt.......vi ses
 :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
REJEN
Rejen på vejen....

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #20 on: March 26, 2010, 06:37:54 PM »
Hvor mange rigtige motorcyklister var med fra chatten?
Og hvor mange var i bil?

Jeg selv var ude på årets første tur, men syntes at det blev lidt for koldt hen ad aften til at køre på bakken.
Jeg tror Vmaxxen er den første cykel jeg har haft, der bare starter efter den lange vinter.
Nøglen i - benzin pumpen tikker, v-boostet kører en gang, en lille smule choker og et kort tryk på knappen og verdens dejligste buldren skræmte børnene ud af garagen.
Jeg blev sgu helt salig- FEDT.

Forårs hilsner, med endnu en oplevelsesrig sæson i vente sammen jer alle sammen.
Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #21 on: March 27, 2010, 06:32:03 AM »
Du Soltau...!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( .....Os der var afsted er vel "rigtige mc'er" selvom vi var i bil...  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( . Du kan bare vente dig, jeg punkterer din cykel næste gang vi ses....... :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Nej spøg til side.. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*.glæder mig vildt meget til at komme ud og køre....men det har desværre været for koldt inden jeg har nået hjem fra arbejde, men der kommer forhåbentligt nogle gode dage i påsken...

REJEN
Rejen på vejen....

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #22 on: March 27, 2010, 08:52:48 AM »
http://
Det var som syv møgbeskidte fingre i samme trange og forkrampede ....., Tag dog noget af det billigt indkøbte svenske tøj på!
Jeg har været ude 3 gange, og er gået over til de tynde hansker om dagen, tykke i tanktasken.
Hver gang har det været en svir, uha det blæser lige de værste spindelvæv ud af skråhuen! 8)
Det der var min bremse, var Regn nu for pokker, så salten kan blive skyldet væk!
Det er sket, og hvis ikke det var godt nok, ja så har det regnet i nat, og gør det stadig.
Det er vel ikke sådan, at gutterne og pigerne i vor lille interesseforening, er lidt forfængelige, kik på jeres dåbsatest, find jenslynerene, og de trusser med halvlange ben og som når til navlen frem, så kan røven holde varmen.
Jeg tror Roskilde havn trækker lidt, med en ristet i svøb og en knæk, hvad med en påske rulletur hvis vejret holder?

Med mandige hilsner Magmax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #23 on: March 27, 2010, 09:14:27 AM »
så så du, jeg er en lille "frostreje" og det er fandme koldt når jeg først er hjemme kl. 18.00. så  skal der lige mere end 5 grader om aftenen til før jeg kører....og ja jeg tager gerne syv lag tøj på, men fandme om jeg gider at køre i mørke på de første ture.... >:( >:( >:( >:(

FRYSEREJEN

Ps elsker dig stadig Magmax...hihi

Rejen på vejen....

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
« Reply #24 on: March 27, 2010, 11:13:43 AM »
hej meget kort hvem fik "dejlig stegt flæsk" jeg sad jo ved siden af christian så jeg så ikke noget flæsk  ??? mvh spider  :D :D :D :D :D

Offline Christian Jepsen

• NVM group
« Reply #25 on: March 27, 2010, 12:55:46 PM »
Hvem sagde stegt flæsk?? spejder spiste jo det hele  ;D

Tak for en hyggelig aften. tro Henrik og jeg var de eneste der var ude og lufte Max'en...
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #26 on: March 27, 2010, 02:41:10 PM »
Høx, Lille W, Christian, Henrik, trodsede kulden, vi var 5 kyllinger. I dag bliver der skruet Vmax, V-Bamsens thermostathus ville bare ikke blive tæt ??? ??? ??? men nu har vi vundet :D :D :D juhue, og jeg skal til at demontere mit Vboost.
Mjølner

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #27 on: March 28, 2010, 08:13:20 AM »

Hej Mjølner:
Fik du gjort det ordentligt, altså så carbsne har lige lange rør, og uden sidegrene fra de gl. Vboost rør?, ellers blver det jo ikke optimalt?
Hvis du har et ekstra manifold, kunne jeg svejse plader i hullerne.

Mvh Magmax
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #28 on: March 28, 2010, 08:35:02 AM »
Jeg skal på et tidspunkt, (læs penge) have et sæt nye manifolder som gerne er 10-20 mm. kortere, nu er det bare koblet fra og jeg kender ikke virkningen endnu det skal vi se ud fra en Dyno test senere, i dag skifter jeg olie mm. så han er frisk i skridtet..........
Mjølner

Offline Big Dad

• **
« Reply #29 on: March 30, 2010, 10:36:44 AM »
Ja - nøglen i, tikken, en fantastisk lyd og så 200 km, som om den havde været til service samme dag.
Hvad kan man lære af det - niks pille - bare køre :D

mvh

Big Dad
may your god be with you and protect you out there