Author Topic: Nogle der skal med ud og trille d. 25/04  (Read 226 times)

Offline The Bus

Nogle der skal med ud og trille d. 25/04
« on: April 24, 2009, 07:34:29 AM »
Heysa alle sammen

Jeg havde tænkt jeg ville ud og trille en tur i morgen, er der nogle der skal med.
Ved ikke helt hvor turen går hen, men i kan jo komme med forslag, jeg er næsten med på hvad som helst.

Den tur hungrende Bussen

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
Sv: Nogle der skal med ud og trille d. 25/04
« Reply #1 on: April 24, 2009, 02:19:01 PM »
http://
UHAAA Ja, revance herfra: Hvad med en tur til Havnebyen på Sjællandsodde?, Der kan vi vælge både nedenom Roskilde, og gennem Holbæk, eller for dem der kan lide lidt frisk luft, af Ferderikssund/Værk, til Hunnested, færge til Rørvig, og viddere.
Havnebyen er en køn lille by , nedenfor en skrænt, og så vidt jeg ved, er der ikke flyvende rakketter fra en Fregat pt.

Lad høre.

Mvh MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline The Bus

« Reply #2 on: April 24, 2009, 04:30:10 PM »
tjo hvorfor ikke der er dejlig kønt på odden

Bussen

P.s. gider ikke sammenbrud af en vmax   :P :-X :P

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #3 on: April 24, 2009, 05:55:20 PM »
http://
Hej i sløve pader:
Paw og Jeg mødes på Jettanken I Ballerup, imren kl. 1000, kører mod Frederikssund, tager færgen til Rørvig, og kører hjem via. Roskilde

Let Jer:Mvh MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #4 on: April 24, 2009, 06:35:57 PM »
hej i to....vi kan desværre ikke, vi skal til roskilde og se på edderkopper...vil du ikke med Bussemand ??? det er vist lige noget for dig....hehe  :-* :-* :-* :-*

REJEN
Rejen på vejen....

Offline The Bus

« Reply #5 on: April 24, 2009, 06:59:03 PM »
Ej det ville jeg da super gerne have været med til, men nu har jeg jo desvære aftalt med magmax vi skal ud og køre øv øv  ::) ;D ::) ;D hehe

Bussen

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #6 on: April 24, 2009, 07:38:56 PM »
ja, det var godt nok ærgeligt...men vi kan da købe en lille edderkop med til dig, evt. sådan en med et timeglas på ryggen...hehe.... ;D ;D ;D eller en af de langhårede , så kan du altid sidde med den og ae den lidt på ryggen.....thi hi 

REJEN
Rejen på vejen....

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #7 on: April 25, 2009, 11:11:51 AM »
http:// :-\
Det var fand.. slapt, stod på Jet tanken i Ballerup, til 1000, Ikke 1 ØJE, Se dog vejret, og tag springet, nå kan selv, kørte en fin tur nordpå, mødte andre der havde samme gode ide, og fik en sludder i Frederiskssund, ved broen.

Hånlig hilsen MAGMAX