Linked Events

• Tour de møn: April 19, 2009

Author Topic: Tour de møn  (Read 775 times)

Offline The Bus

Tour de møn
« on: April 05, 2009, 08:28:11 AM »
Heysa alle sammen

Søndag d. 19 april køre vi til møn.
Der er smaling på jet-tanken i Ballerup lige ved ring 4. Afgang kl 10:15
Skriv gerne om i tager med, da jeg vil prøve og arrengere noget frokost på en lille lokal resturant.

Mvh. Bussen

Offline The Bus

Sv: Tour de møn
« Reply #1 on: April 05, 2009, 03:49:09 PM »
Så er turen fundet det bliver ca 300km, Syntes selv det var en ganske flot og hyggelig tur.
Er dog lidt bange for at det tiltængte spisested er lukket permenent, men vi frekventerede et nyt spisested og det var yderst lækkert.
Så nu krydser vi bare fingre for godt vejr her fra, og håber at i er mange friske der vil med på turen.

Der er dog et lille minus, man kan jo ikke køre møn rundt uden og komme forbi møns klint. Det giver dog desvære lidt kørsel på grusvej, men dennne er ganske god og fast så der burde ikke være nogle problemmer i det.

Så drenge og piger så er det bare med og få skruet det sidste fast på cyklen, fundet klunset frem og reservere d. 19 i kalenderen til en forhåbentlig rigtig god tur.

Ses der ude Bussen

Offline Soltau

• Administrator
  • Disciple of K.O.K
« Reply #2 on: April 05, 2009, 10:33:32 PM »
Den er jeg med på.
Selvfølgelig med det sædvanlige forbehold for vejret.

Det lyder spændende med smaling på Jet-tanken...... ;D

Soltau
4 hjul er 2 for mange og 2 cylinder er 2 for lidt!

Offline The Bus

« Reply #3 on: April 06, 2009, 10:19:49 AM »
Tja hva' fanden vi skal prøve noget nyt en gang imellem  ::)  ??? ::) ??? ::) ???

Bussen

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #4 on: April 06, 2009, 03:58:14 PM »
http://
God Ide PAW, jeg kan ikke melde rent ud nu, men det ser ud til i ikke slipper for mig

Mvh. The definition of MAN; MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

PrPrebenebeN

• Guest
« Reply #5 on: April 07, 2009, 10:09:44 PM »
Jeg vil gerne med hvis det ikke sneer  8)

Vh PrebeN

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #6 on: April 13, 2009, 05:56:02 AM »
Hej lille Bussemand, er du kommet i tørvejr  ??? ??? ??? hihi....Vi er foreløbig 4 stk. som gerne vil med (hvis vejret er med os) MEN... vi kører ikke med jer andre ad motorvej, vi tager en lille omvej (tøserne er ikke så vant til at køre motorvej) men hvis vi lige kan snakkes ved så havde vi tænkt os at møde jer andre på Møn siden af Farøbroen...så vi er med på frokostholdet.... :-* :-* :-* :-* :-* :-*

REJEN

Rejen på vejen....

Offline The Bus

« Reply #7 on: April 14, 2009, 12:00:44 PM »
Så er det tjekket med spisestedet, det var bare blevet flyttet, så nu er der bestilt bord til lidt lokalt lækkerier.
Men der er stadig plads til flere på turen hvis nogle føler sig fristet her de sidste par dage inden vi stikker der ned.
Vejret ser jo ud til og blive ok.

Bussen

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #8 on: April 14, 2009, 03:01:18 PM »
http://
YESSS lille Pawse, men se lige tøserne, de tør godt dreje, og det syntes jeg også vi burde kunne, selvom jeg ved Vmaxen (og Royal Staren) bliver kaldt for et motorvejs lokomotiv, så måske kan vi lave en blandet tur??, det er blot et spørgsmål om at bede navigtoren om det??

Mvh MAGMAX
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline The Bus

« Reply #9 on: April 14, 2009, 07:10:03 PM »
Bare rolig magmax der bliver rigeligt med sving, der er næsten ikke andet på møn.
Er bare bange for det bliver en meget lang tur hvis vi skal køre landevej der ned også, det vil tage omkring 3,5time min incl. en lille optanknings pause. før vi er ved frokost stedet, og så mangler vi klinten og hele hjemturen. Men det kan vi sagtens hvis det er det folk ønsker.
Tror nok den tur jeg har planlagt vil tage mellem 4-6 timer alt efter hvor lang tid vi er om og spise og hvor meget af klinten folk vil se.
Og hvis vi skal køre landevej der ned kan vi lægge 1-1,5 oven i. og køre vi lande vej både ud og hjem tror jeg vi ser på 8-9 timers tur, er det ikke lidt meget for en søndags-forårstur.
Men meld gerne ud hvad der er mest stemning for.

Må samtidig give munkhom rat, det er rigtig godt og se nogle af de nye vil med os, glæder mig til og se jer med de 2-hjulede

Bussen
« Last Edit: April 14, 2009, 07:30:30 PM by The Bus »

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #10 on: April 15, 2009, 05:00:02 AM »
Hej Lillebussemand, det var ikke for at lave din tur om. :-* :-* :-* :-* :-*  Vi vil bare ikke på motorvej, men det er fint at I gør det.. vi kan jo som sagt bare mødes ved Farøbroen. Du skal ikke lave turen om...lad den være som den er...  ;D ;D ;D ;Dog hvis det bliver for koldt på søndag så springer jeg over.. :D :D :D :D..

REJEN

Rejen på vejen....

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #11 on: April 15, 2009, 07:12:53 AM »
http://[/color
Yes KaPaw, så blander vi boscherne på Farø]

Mvh. MAGMAX

Offline The Bus

« Reply #12 on: April 15, 2009, 06:14:18 PM »
Det lover jo super godt for vores tur vejrudsigten bliver bedre og bedre for hver dag vi kommer nærmere.

;D Bussen  ;D

Offline stewe

• *
  • Loud Pipes Save Lives
« Reply #13 on: April 18, 2009, 10:01:14 AM »
Hejsa på opfordring af TUD kunne jeg godt tænke mig at køre med jer Søndag Tur Møn Jeg kunne støde til jer i tappernøje ved tankstationen i tappernøje

Hilsen  Stewe

Offline The Bus

« Reply #14 on: April 18, 2009, 03:05:37 PM »
Det kan vi sagtens finde ud af, der er vi ca kl 11

Bussen