Kære alle,
Så er jeg ved at vågne efter 4 kanon dage med i alt 9 timers søvn. ZZZzzz
Og hvad kan vi så sige nu...?
-----------------TILLYKKE CHATTERE-----------------
Vi gjorde det nogen ikke troede var muligt.
Sammen har vi været en hård planlægningstid igennem ligesom afviklingen blev meget barsk for en del af os.
Var vi for ambitiøse? Nej vel

Vi troede jo på det, vi gennemførte det og hvad betyder det kanont hårde arbejde nu, hvad betyder det at hælene er sprækket og man er træt som udslidt havregrød nu da alt er overstået og alle deltagende lande har været vildt begejstrede for vores træf.
Vi kan alle være stolte af det kæmpe fremmøde fra Klubber i udlandet. Personligt syntes jeg at det var ærgeligt at ikke flere fra Dk ville deltage, men vi kan jo håbe på at de næste ugers beskrivelser og billeder vil kunne lokke endnu flere ud af busken til næste års NVM træf i Norge, hvor der allerede nu er lagt i støbeskeen til endnu en fantastisk oplevelse.
Jeg vil senere, når jeg bliver rigtig vågen og får kikket vores mere end 4000 billeder igennem, forsøge at beskrive denne fantastiske weekend, så også dem der valgte ikke at deltage kan få en appetit vækker.
Sidst men absolut ikke mindst. TAK TIL VIKINGERNE, Tak for jeres fantastiske opbakning omkring vores ide om et Vikingetræf, tak for jeres kæmpe support undervejs i planlægningsfasen og ikke mindst i weekenden da slaget stod.
Kæmpe, kæmpe knus og kram til jer alle der gjorde denne weekend mulig
Freja