Linked Events

• Bellacentret MC Show 2009: February 13, 2009 - February 15, 2009

Author Topic: Bellacentret MC Udstilling 2009  (Read 1849 times)

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
Sv: Bellacentret MC Udstilling 2009
« Reply #60 on: February 15, 2009, 08:54:42 PM »
Helt kort, ovenstående taler for sig selv.

Bare flot gået af en fantastisk flok dejlige VmaxChattere, I er bare så fede ;) ;) ;) ;) ;)
Mjølner

Offline Buller

• NVM group
  • Second to none
« Reply #61 on: February 15, 2009, 09:34:25 PM »
Ja det ha´r været en helt igennem fantastisk 4 dages messe. Alle var med til at løfte denne opgave til ug med kryds og slange...!! Vidunderligt at se reaktionerne på vores flotte udstillede cykler ...

Tak til alle for at have lov til at være en del af dette - det er simpelthen vidunderligt at være sammen med jer ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Lillebror

• Guest
« Reply #62 on: February 15, 2009, 10:01:26 PM »
TAK......tusen TAKfor en fed oplevlse det var en af de store. det var skide sjov der inde på bella at se det fra den side.....
men jeg er lidt træt nu så jeg hopper i seng....
lige en tak til alle der var derinde....glæder mig til neste år ;D ;D ;D
så skal der kikkes på bikersild ha ha

Offline Christian Jepsen

• NVM group
« Reply #63 on: February 15, 2009, 10:14:17 PM »
Vil lige understrege en ting...!!! Der var igen sild i Bella...!!
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Spider

• Administrator
  • Jeg er ikke racist bare lidt mørkeræd
« Reply #64 on: February 15, 2009, 10:20:11 PM »
ja jeg siger også tak til dem som satte standen op og ned og var der. helt klart den fedeste stand og de flotteste cykler så kan de sgu lære det  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)  mvh spider ps der er kun en vinder vmaxchat.dk

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #65 on: February 16, 2009, 07:59:05 AM »
http:// ;D
YESSS, opsætning, bemanding, cyklerne, og vores beliggenhed, hvor man ved venstresving fra indgangen, blev ledt lige ind i Wmax løvens hule, alt klappede, og tog sig ud så man skulle tro vi levede af a lave såan noget (Morten fra Yamaha om fredagen).
Selvfølgelig kan der finpudses, og vi kunne jo også forsøge at være kreative mht. stand udseende og grej, (brain storme for dem der har sådan en), de ydre rammer derimod mener jeg er passende, ligesom Christians gitterportaler giver både et fint indtryk, og muligheder för mange variationer.
Sidst men ikke mindst, sikke det gik med at få den ned, nu har vi krammet på den, og kan vel sætte den op på et par timer

Godt gået til alle, lad os række armene i vejret og synge" Sejren er vor, Sejren er vor"

Mvh. MAGMAX
« Last Edit: February 17, 2009, 01:08:33 PM by MAGMAX »
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Freja

« Reply #66 on: February 16, 2009, 11:31:06 AM »
Kære alle,
Så er jeg ved at vågne.... 10.30 mandag. Kroppen værker, fødderne er i db. størrelse og hovedet fyldt af inspiration og fede oplevelser, dejlige mennesker, ikke mindst alle de hyggelige snak der var med Vmax ejere og "næsten" Vmax ejere. Vi glæder os meget til at møde jer her på chatten igen og ikke mindst til vores fællesarrangementer.
Så mangler vi bare alle vore billeder bliver samlet sammen og lagt ind, så vi kan nyde det hele igen uden at skulle GÅ rundt på standen.

:-* og kram til jer alle fra Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Christian Jepsen

• NVM group
« Reply #67 on: February 16, 2009, 11:38:01 AM »
Hov Hov MY det hedder store havtasker  ;D ;D ;D

YES lad os få nogle af de dejlige billeder ind... JUBIII glæder mig allerede.. jeg har også en del.. sig lige til når i ved hvem der bliver billede ansvarlig så skal jeg nok smide dem forbi...
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Freja

« Reply #68 on: February 16, 2009, 11:45:08 AM »
Hej Christian,

Vi har fået ny billedadministrator, Buller overtager det nuværende billedarkiv og fortsætter som redaktør på dette.  Han er dog på forretningsrejse i denne uge men kan træffes på telefon.

Vi sludres.
Freja
Pas på jer selv og hinanden ;-)

Offline Buller

• NVM group
  • Second to none
« Reply #69 on: February 16, 2009, 09:05:05 PM »
Hva så der så - "Linse-lus" ... først oppe klokken 10:30.... Jeg drog afsted med det Hollandske kl 8 og på grund af vejr og vejarbejde + elendige hollandske chaufører var jeg først fremme i Den Haag kl 1930...!!!! Lorte tur kan jeg kun fortælle - men så va det herligt at mindes den helt igennem fantastiske weekend sammen med jer "messedrenge og kor-piger"   he he... Nej det var klart en af de større oplevelser jeg har haft - perfekt teamwork... Wmax-klatten.. hmm .. nåe nej... Wmaxchatten kører med klatten.. det varsådan det skulle lyde.. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Offline MAGMAX

• Governator
  • NVM group
« Reply #70 on: February 17, 2009, 01:12:48 PM »
http:// 8)
Og til My: Der var skam også chokolade guf med gummi advarselslamper.

( så godt ud på distancen, men føltes så sært syntetisk)

Mvh. Magmax ( The definition of MAN)
Vmax det sjoveste man kan foretage sig med tøj på/Riding a Vmax is the most thrilling thing you can do wearing clothes

Offline Buller

• NVM group
  • Second to none
« Reply #71 on: February 17, 2009, 10:31:21 PM »
Hey Mjølner og Soltua.. kan vi finde en dag i næste uge med henblik på overdragelse af billedopgaven... Jeg tagfer lige et smut til Kina i uge 10 og halvdelen af uge 11... så hvis vi skal habe lagt billerder ind inden af messen så vil det nok væe bedst!

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #72 on: February 18, 2009, 07:16:17 AM »
Du siger bare til, Soltau kommer her i aften da vi skal sende indbetalings info til alle dem der har tilmeldt sig NVM 2009
Mjølner