Linked Events

• Sommerfest / Minni træf: July 05, 2008 - July 06, 2008

Author Topic: Sommerfest / Minni træf  (Read 2070 times)

Offline Christian Jepsen

• NVM group
Re: Sommerfest / Minni træf
« Reply #45 on: July 04, 2008, 09:30:58 PM »
hvor mødes i der i Birkerød? Jeg vil da gerne med kl. 10.
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Buller

• NVM group
  • Second to none
« Reply #46 on: July 05, 2008, 12:10:26 AM »
HI Christian..
Vi mødes kl. ni ved Møllevangen... Du kan ringe mig på 31245031 for nærmere INFO.... CU later

Offline Mr. fzx

« Reply #47 on: July 05, 2008, 01:46:52 AM »
vi har været i byen her til aften og trilæler nok afsted lidt senere for at forhindre for maget % i blodet !   men vi ses deroppe  ;D

Offline The Bus

« Reply #48 on: July 06, 2008, 01:16:10 PM »
Tak for en rigtig hygglig aften/nat/weekend, det var suuuuuuper sjovt. en nat med pølse grilleri, hæk væltning og en meget stor onkel jack puuuuuhaaaa.
Det var et herligt syn her til morgen og se en efter en komme kravlene ud fra sovehullerne, den ene mere kvæstet en den anden hehe.  ;D ;D ;D
Så bussen takker alle for en uforglemmelig aften/nat
Og en speciel tak til madholdet, det smagte fantastisk

Du Burde købe dig en tyroler hat :P Du Burde købe dig en tyroler hat ;D Du Burde købe dig en tyroler hat ::) Du Burde købe dig en tyroler hat :o
Jodlene hilsner Bussen

Offline Mjølner

• NVM group
  • I AM KOK
« Reply #49 on: July 06, 2008, 08:22:46 PM »
Jaheee hvad andet end et stort TAK/TILLYKKE til jer alle, tak til Magmax for flasken, Tillykke til Julle med hans fantastiske Vmax, Stor tak tak til Buller for din fantastiske indsats i køkkenet og indkøb, det var godt at møde dig, Tak til Munkholm for sponsorgaver, overskuddet gik i kaffekassen til nyt værktøj, tak til en række unavngivende for sanseløs underholdning, billederne kommer ikke på offentligt forum :o :o :o men gemmes til vores Vinter hygge dag ;) ;) ;) og tak til alle jer andre der vaskede, skrubbede, snittede, pustede så dette blev en fed wekkend for os alle.

Hvor er jeg glad for at kende menesker som jer ;) ;) ;) og så så mange  ;D ;D ;D ;D
« Last Edit: July 06, 2008, 08:38:20 PM by Mjølner »
Mjølner

Offline Christian Jepsen

• NVM group
« Reply #50 on: July 07, 2008, 06:37:24 AM »
GODMORGEN.... PUHAAAAAAAAAAAAAA....

Hvorfor er det man ikke lige har lyst til at arbejde i dag? kan Det være noget med onkel Jack stadig spøger?

Tak for en fed dag/aften og delvis søndag morgen syns den var lidt hård...!! Men hva fan. KANON sommerfest...!!! glæder mig allerede til næste år.

Håber bare ikke jeg skal trække flere ud af buskene midt om natten hehe..

OG TIL DIG MICKAEL NU ER DET JO IKKE MIG DER KØRE UDEN BOOOST OG DET ER HELLER IKKE MIG DET SKAL HAVE SÅDAN ER STORT HJUL SÅ MAN KAN HOLDE BALANCEN....!!  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Er der forresten nogen der har fundet min prop til min Onkel Jack flaske????  :-[ :-[ ;D ;D
MAX er godt VMAX er bedre!

Offline Rejen

• NVM group
  • rejekutteren
    • REJENS BLOG
« Reply #51 on: July 07, 2008, 08:33:04 AM »
Hejsa alle sommerfest-gæster ....og værter... :D :D :D tak for en rigtig sjov/hyggelig/morsom sommerfest..
Det var bare alletiders... både maden og underholdningen...  ;D ;D ;D Der var velgrillet svin.... masser af drikkevarer.... lodtrækning (tak for gevinsten...hehe) grineflip.... (Freja) bålpølser... propkastning... tyrolersang... skottedans... og hækkeløb....hehe... dejligt morgenbord... dejlig gæster og værter...

Tak til Soltau og Munkie & Co for at følge en nybegynder på vej.... :-* :-* :-* :-* :-*

Og Lillebror jeg skal hilse fra Spider og sige "Turner Brown"..haha :D :D :D :D :D

Rejen
Rejen på vejen....

Offline Freja

« Reply #52 on: July 07, 2008, 08:33:35 AM »
Ja men så godmorgen til jer alle.
Nu er jeg ved at vågne igen. Tak til alle fremmødte der gjorde vorres weekend forrygende og sjov, med havbad, onkel Jack (ham kommer vi nok til at høre mere om), og nej under oprydningen fandt vi ikke Onkel Jacks "prop"  ;D fantastisk madhold, musikhold, amerikansk lotteri, indkøbsteam og derudover masser af glade mennesker og muntre indslag der alle var med til at gøre weekenden rigtig hyggelig.
Behøver jeg at fortælle at jeg nu undgår at klippe hegnet ind mod naboen, en unavngiven herre fik det langt ned et par gange i løbet af natten  ::)
Tak til jeg alle for en forrygende fest, det var bare så hyggeligt.
Håber at alle kom godt hjem og jeg glæder mig til at kikke billeder (også de sensurerede)
Og selv om alt det dette kan lyde vildt, skal vi ikke skræmme nye chattere væk, det hører med til historien at den eneste der bliv syg af at feste var vores 14 år gamle skovsnegl (hund) der "kom til" at drikke ½ liter olie dressing med chilli....... uhm

Festknuser til jer alle fra Freja
« Last Edit: July 07, 2008, 08:45:08 AM by Freja »
Pas på jer selv og hinanden ;-)